Wednesday, 12 April 2017

Ada je nak buat sakit hati

Ya Allah. Tak tahan nya la. Tiap hari kena gini. Satu satu muncul. Tak tahu la. Dapat lelaki jenis melayan ni susah. Kalau taknak takde nya save bagai. Hari tu simpan gambar. Ni save nombor. Pastu chat bagai. Haih. Letih dah aku gini nya. Dah la. Penat. Makin tawar hati aku ni. Story pulak rajin tengok. Sanggup tunggu loading. Letih la gini. Letih letih. Letih nak kena pujuk hati sendiri. Setia sangat pun susah. Aku je yang setia. Yang sayang dia. Dia tak pun. Aku rasa macam bodoh bila setia dengan orang yang tak pernah nak setia dengan aku. Hmm. Apa lagi salah aku kali ni. Mana lagi kurang aku..? Apa lagi salah aku ? Aku ni bodoh. Tak sempurna sebab tu kau suka buat aku macam ni. Yelah. Semua salah aku. Semua silap aku. Kalau aku takde salah. Takde kurang mesti kau tak buat aku macam ni. Betul tak ? Aku sedar aku ni tunggul. Aku baru nak bahagia 3 hari ni dengan kau. Ada je kau buat aku macam ni. Takpe lah. Aku tetap berterima kasih.

 
Designed by: Nadhirah Khadir (NK)