Tuesday, 14 March 2017

Hati batu

Aku malas la. Rimas pun ye. Jangan chat aku hari² boleh tak.. Dah aku tak reply tu tanda nya aku tak hadap la.. Takyah nak acah sedih la.. Hati aku ni tak terbuka pun kat memana lelaki buat masa ni.. Aku malas.. Aku taknak.. Biar tak kawen pun takpe lah kalau macam gini.. Hati aku ni bukan mainan.. Sakit aku yang sebelum ni pun tak hilang lagi.. Ingat senang aku nak tukar ganti..? Payah ! Takkan ada.. Dah la.. Hm.. Bulan cantik malam ni.. Aku harap sangat bila dia tengok bulan, dia akan ingat aku..

 
Designed by: Nadhirah Khadir (NK)