Thursday, 17 November 2016

im sorry :(

Greeting Text
biy, orang minta maaf.. ya Allah.. rasa serba salah sangat.. apa yang orang dah buat selama ni ? minta maaf. tadi buka fb awak. nampak fb aina. cover photo gambar korang satu family. ya Allah bahagia nya korang. tapi, apa yang orang dah buat. korang adik beradik jadi gaduh. hmm. tengok fb yana... ada ayah awak komen.. bahagia nya kan family awak.. ya Allah, bersalah nya la rasa.. mesti korang lagi bahagia kan kalau orang takde.. biy, orang ni penting kan diri ke ? adakah salah untuk mencintai ? kenapa lah orang ni malang sangat. ya Allah. tak boleh fikir apa apa dah. orang sedih biy. sedih bila tahu orang punca awak dengan kakak kakak awak gaduh hari tu.. keluarga korang sempurna.. bahagia.. hmm.. maafkan orang biy :'(
 
Designed by: Nadhirah Khadir (NK)