Tuesday, 1 November 2016

Aku ni apa ? Bukan lagi siapa.. Tapi apa ?

Sakit weh jadi aku. Aku je nak kena faham kau nak exam. Kenapa kau taleh nak faham aku ? Aku ni apa ? Batu ? Kayu ? Pasir ? Yang senang2 je kau campak. Apa ? Kau tak fikir hati ngan perasaan aku ? Dah jarang chat apa semua tu.. Aku cuba faham kau.. Habis kau ? Buat aku ni macam babi.. Hina.. Jijik sangat sebab tu kau tak jaga hati aku.. Fade up aku.. K.. Kau nak cakap pasal kawan kau kan.. Meh aku ajar kau cara berkawan.. Kau tunggu..

 
Designed by: Nadhirah Khadir (NK)