Sunday, 2 October 2016

The way me

Hi assalamualaikum..
Hehe.. Heaven nya semalam campur hari ni.. Semalam keluar overnight. Mula² pergi cari makanan.. Lepak² taman kerang.. Then pergi tc.. Pastu.. Check in hotel.. Hahaha.. Siot gila.. Merata cari hotel.. Daripada kuantan bawa ke balok sampai la cherating.. Semua full house.. Gila.. Berjam.. Yang call saje 13 hotel.. Yang pergi tanya memang banyak gila.. Aku rasa semalam lebih 30 hotel.. Punya lah nak ada swimming pool lah wifi lah.. Last last.. Semua full.. Hahaha.. Sampai lah cari hotel budget.. Hahahahaha.. Gila kami.. Pergi check in kat hotel orang ehem ehem.. Hahahaha.. Bodoh lah kita orang ni.. Tu pun mujur check in lewat dah.. Dalam pukul 4 lebih.. Orang takde.. Tapi banyak ah motor budak² muda.. Wuuuu.. Haha.. Serius ah cipta pengalaman baru.. Dengan sesat nya kat gebeng.. Jalan gelap gelita.. Masuk tempat ceruk mana entah.. Haha.. Orang lain sesat patah balik.. Tapi kitorang tak.. Makin sesat, makin jauh kami pergi.. Hahaha.. Okay.. Pastu kan.. Bangun pagi.. Cari breakfast.. Breakfast habis.. Kah kah kah.. Kesian.. Last last masuk mega.. Makan kfc.. Sebelum tu nina usya sim dulu.. Aku pun menyempat lah usya.. Ingat nak beli.. Malas ah pulak.. Nasib la kering sikit.. Haha.. Dan dan je.. Masa makan, aboy ws.. Ajak pergi sungai.. Gila tak gila.. Aku sakit pun, aku redah je.. Punya lah nak enjoy.. Malas fikir masalah sekeliling.. Kang nampak sangat minta perhatian.. Hahaha.. Okay whatever lah kan.. Pergi sungai mas.. Mandi manda.. Selamba do salin baju.. Hahahaha.. Bodoh abadi aku rasa.. Kk kenangan bodoh.. Hahaha.. Abaikan.. Tapi serius ah.. Best gila.. Haha.. And now aku penat gila nak mampus.. Kuyu je ni.. Nak tidur tak boleh.. Aku dah janji ngan orang malam ni.. Uwaaa... Mati aku.. Lain kali toksey buat janji dah.. Haha.. Okay lah pen off..

 
Designed by: Nadhirah Khadir (NK)