Saturday, 1 October 2016

Sedar diri

Dah la. Nangis pun dah.. ehh ni tak mintak perhatian pun ea. Ni blog aku. Aku bebas nak luah apa apa. Jangan lah kau salah faham. Kang cakap aku harapkan perhatian kau pulak. Tak dah. Tak kali ni. Minta maaf la bebanyak. Aku sedar do aku ni bodoh. Dungu. Takde otak. Lembab. Kan.. Life aku serious do cuma layak kat tapak kaki kau je.. Aku ni dah la tak berakal. Tak belajar macam kau. Tak terpelajar la senang kata.. Bodoh tu memang takkan habis.. Jadi.. Aku terima je do kau nak cakap aku apa lagi lepas ni.. Ni dah masuk kali ke2 dah yang memang aku deep.. Dulu masa kau cakap kat aku "takkan nak berkawan pun takleh" hahaha. Macam aku ni halang hidup kau je kan. Haha. Kalau kau lupa, kau scroll balik. Kau tengok. Ada aku halang kau dengan budak kelas kau dah ? Takde weh. Haha. Lepas pada kena dengan kau. Kau diam diam. Tapi bila bunyi pedas gak eh. Haha. Tadi pun terasa jugak ah kau kata aku "hidup memang tak boleh kalau tak kapel" lepastu "nak kan perhatian" ada satu lagi.. "Hati awak tu terlalu murah" hahahahahahahaha.. Lebih kurang macam tu je lah bunyi bunyi ayat kau tadi.. Hahahaha.. Berapi eh lidah kau.. Takpe.. Aku sedar do tempat aku.. Kau pergi lah.. Aku takkan cari kau, mahu pun pengganti kau yang lain.. Kau cakap aku layak dapat yang lagi baik.. Haha.. Ke sebenarnya, i dont deserve you ? Tu kan yang betul.. Aku tak layak dapat kau.. kau cari la perempuan baru yang boleh bahagia kan kau.. Aku minta maaf la banyak banyak.. Aku rasa aku tak mampu.. Sebab apa yang kau cakap kat aku pun dah boleh nampak kan.. Aku ni macam bodoh yang tak berakal.. Kau buat aku rasa macam ni.. Ye kau.. Kau nak kan kesempurnaan.. Minta maaf bebanyak la cik abang.. Aku bukan orang tu.. Mungkin orang lain..

 
Designed by: Nadhirah Khadir (NK)