Sunday, 2 October 2016

Minta kau faham

Bro, kau kalau mari jadi silent reader aku nak kau tahu.. Sikit pun aku tak mintak perhatian kau.. Ni blog aku kan.. Nama aku kan ? Jadi, ni hak aku nak tulis apa pun. Aku tahu. Kau mesti fikir aku nak kan perhatian je kan ? Haha. Gotcha ! Aku dah kenal kau.. Mesti kau fikir gitu kan.. Hahaha.. Wuu.. Aku langsung tak minta k perhatian kau.. Pergh padu.. Mesti selama ni kalau aku luah masalah aku, tu mesti kau fikir aku gitu kan.. Allahu.. Haih.. Sedih bhai.. Aku cerita masalah aku kat kau, kau tu aku anggap manusia penting dalam hidup aku.. Tapi en.. Kalau kau tuduh aku baru ni cakap aku ni minta perhatian.. Tak mustahil ah kalau selama ni pun kau fikir aku gitu kan.. Sampai gak hati kau.. Bodoh aku ni.. Tahniah bro, kau dah buat aku rasa macam aku baru kena campak dari bangunan 80 tingkat.. Kau boleh bayangkan tak hancur, patah, remuk tu.. Haha.. Ni mesti kau nak cakap aku nak minta perhatian kau lah tu kan ? Aku tak tau nak rasa apa sekarang ni.. Mixed feelings..

 
Designed by: Nadhirah Khadir (NK)