Saturday, 22 October 2016

bodohnya aku

pening sangat kepala hari ni. banyak sangat fikir. apa la malang nasib nadhirah. bila boleh dapat lelaki yang ikhlas sayangkan aku. kenapa aku selalu gagal ? gagal dalam perhubungan. aku tahu aku bodoh. banyak kekurangan aku. sebab tu aku selalu kena tinggal. bermimpi nak ada lelaki yang baik yang boleh terima aku. tak nadhirah. kau bukannya 'princess' yang kau bayangkan. kau cuma sorang gadis kampung yang kurang segala-galanya. mimpi aku.. harapan aku.. musnah.. hancur berkecai. mulai hari ni, aku akan berpijak ke dunia nyata. aku bukan lah dalam cerita dongeng. aku bukannya 'princess'. bangun lah nadhirah dari mimpi yang tak sudah tu. aku dah tak ada siapa-siapa. aku cuma ada aku. kekuatan aku cuma aku je. biarlah orang nak tinggal aku. aku dah taknak bercinta lepas ni. aku dah cukup dah. nampak sangat aku gagal. aku tak layak untuk bercinta. aku menyerah kalah. aku akui aku bodoh, aku tak sempurna. aku kekurangan semua nya. kesihatan.. rupa paras.. kepandaian.. aku kurang.. aku tak pandai jaga apa yang aku ada.. betul lah, aku tak layak bercinta apa tah lagi dicintai.. dah seharusnya aku menyerah dari awal.. usaha aku untuk kekal tu sia-sia..
 
Designed by: Nadhirah Khadir (NK)