Tuesday, 4 October 2016

Apa semua ni ?

Entah apa apa kau ni..
Jeles aku dengan iqmal.. Tu dah satu masalah.. Satu lagi, konon aku ni minta perhatian lelaki lain.. Bodoh sia.. Bila aku buat gitu ? Lelaki mana ? Aku kalau aku nak, masa kapel ngan kau pun aku boleh buat.. Masalahnya tak.. Benci pulak aku ngan perangai tah apa apa kau ni.. Menuduh tak tentu pasal.. Lepas tu mula lah tak percayakan aku.. Apa do masalah kau.. Aku setia siang malam ngan kau.. Stalk kau.. Amik tau pasal kau.. Kau tuduh lagi aku.. Terasa gila do.. Aku tak tahu nak bukti kat kau macam mana lagi.. Tak cukup kuat lagi ke benda yang aku hadap selama ni semata mata nak ada untuk kau ? Tak nampak lagi ke ? Apa tah yang ada dalam kepala hotak kau tu.. Ouh.. Mungkin kau yang bosan ngan aku kan ? Kau cari salah aku, then kau blah.. Gitu en ? So selama ni kau menipu je la cakap kau sayang aku.. Aku ni dah cukup terbaik untuk kau.. Aku ni sempurna la.. Aku ni cinta kau la.. Alaaa.. Bodoh.. Padahal kau bukan percaya aku pun.. Sia sia je kau cakap kau sayang aku bagai.. Sia sia !

 
Designed by: Nadhirah Khadir (NK)