Friday, 16 September 2016

Just a little throw back

Haha.. Teringat pulak.. Masa first date aku ngan ali dulu.. Tu pun sebab aku merajuk.. Bulan 2.. 10/2.. Yes aku ingat.. Hari.. Hari sabtu I guess.. Aku merajuk sebab tak sempat jumpa dia.. Heee.. Aku mintak ais krim masa tu.. Dah la taste tinggi.. Nak magnum.. Date kat benteng.. Wuish.. Hebat tak hebat tak.. Hehe.. Masa tu malu malu lagi.. Tapi, time tu la tengok dia nangis sebab aku citer pasal fifi.. Alolo.. Dia cemburu.. Baru tau hati dia sakit sampai macam tu sekali.. Masa tu aku tak suka dah kat si fifi tu.. Ali ni.. Main nangis nangis pulak.. Lemah betul la masa tu.. Haih.. Lepastu lepak lepak.. Borak.. Gitu je la.. Then.. Balik.. Sanggup kan dia masa tu ? I miss my bae.. My old bae.. Hmm.. Masa tu, ali tu.. Haih.. Dah la pakai sama hitam.. Eeee.. Nak cium cium je rasa.. Haha.. Ngan makan ais krim nya.. Rindu nya la.. Kalau tau la.. Manfaat kan betul setiap masa dengan dia.. Sayang.. Sayang sangat.. Tah la.. Dia istimewa bagi aku.. Terlalu istimewa.. Ada benda yang buat kan aku tertarik dengan dia.. Yang sampai sekarang aku tak tahu apa dia.. Kalau baik, comel semua tu memang dah.. Tapi ni daya tarikan dia.. Tah la.. Dia special.. Bye ex..

 
Designed by: Nadhirah Khadir (NK)